۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

شجاعی در گفتگو با مهر:

تیم بانوان فوتسال روسیه با پوشش اسلامی برابر ایران بازی می‌کند

تیم بانوان فوتسال روسیه با پوشش اسلامی برابر ایران بازی می‌کند

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: اگر خسوس کاندلاس فردا روی نیمکت ملی فوتسال بانوان بنشیند، بازیکنان تیم روسیه با حجاب اسلامی برابر ایران بازی خواهند کرد.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه اظهار داشت: امروز یکشنبه اولین مسابقه را با تیم دوم خود برابر روسیه انجام دادیم. فردا هم با تیم اصلی خود مقابل روسیه بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به خاطر شرکت در کلاس مربیگری به لبنان رفته است، گفت: به همین خاطر از خسوس کاندلاس خواسته‌ایم تا هدایت تیم بانوان را در بازی دوم بر عهده داشته باشد. مشکلی بابت حضور خسوس در سالن نیست چون بازیکنان روسیه فردا با پوشش اسلامی بازی خواهند کرد. ضمن اینکه مربیان تیم ملی فوتسال بانوان روسیه هم همگی مَرد هستند.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درباره سفر بد موقع شهرزاد مظفر به لبنان همزمان با برگزاری این دو مسابقه تدارکاتی، تاکید کرد: خودمان هم نسبت به این موضوع اعتراض داشتیم. مظفر بد موقع به لبنان رفت و بهتر بود که در این دو مسابقه کنار تیم ملی حضور داشت. با این حال او هم تقصیری نداشت چون بعد از آنکه برگزاری این مسابقات قطعی شد، سفرش به لبنان پیش آمد.

کد خبر 2177715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha